کودک و نوجواننقد و بررسی

آموزش نجاری ايپکا

در مقاله‌ی حاضر، می‌خواهیم به معرفی و بررسی بازی فکری آموزشی پکیج آموزشی نجاری ايپکا بپردازیم .  ژان پیاژه روانشناس مطرح فرانسوی که سالها به بررسی رشد شناختی کودکان پرداخته عقیده دارد کودکان تا قبل از 5 سالگی، هنوز توانایی تفکر منطقی و انتزاعی ندارند و در واقع زمانی که کودکان به سن مدرسه می رسند، توانایی استفاده از تفکر منطقی را پیدا و می توانند مفاهیم ساده را درک کنند.

باید به این نکته توجه داشته باشیم که بهتر است  در راهنمایی شغلی کودکان بیشتر از موارد عینی و قابل لمس استفاده شود. به همین دلیل مشاهده کردن یکی از بهترین روش های یادگیری برای کودکان محسوب می شود. بر این اساس معلمان و والدین، همکلاسی ها افراد جامعه، فیلم ها، بازی های رایانه ای و کتاب ها، همگی الگوهای بالقوه ای هستند که کودکان در سنین دبستان از آنها تقلید می کنند. این نوع یادگیری بر رشد شغلی کود کان مدارس ابتدایی تاثیرات مثبتی دارد.

تحقیقات نشان می دهد که بیش از 60 درصد بزرگسالانی که در مشاغلی از جمله طراحی و معماری فعالیت می کنند خانه سازی با لگوها از بازی های مورد علاقه شان بوده است. بیش از 66 درصد کسانی که در مشاغل مرتبط با ریاضیات مثل بانکداری یا حسابداری کار می کنند پازل اسباب بازی مورد علاقه دوران کودکی شان بوده است.

پکیج آموزشی نجاری ايپکا یک کارگاه کامل نجاری

نجاری فعالیتی بسیار وسیع و در برگیرنده موارد بسیاری از زیر مجموعه های شغلی می باشد که مهارت‌های متفاوتی را شامل میگردد. در دورانی که در آن زندگی میکنیم کودکان از وقتی که هنوز چهار دست و پا رفتن را تمرین می کنند با گوشی های هوشمند ، تبلت و تکنلوژی ارتباط بر قرار و کاملا آن را به عنوان جزو مهمی از زندگی می پذیرند و به آن علاقه نشان می دهند به همین خاطر فعالیت و مهارت هایی مثل نجاری فرصت مناسبی را برای پرورش مهارت‌های مختلف در او فراهم و از این رو  دنیای کودک شما تنها محدود به بازی های ویدیویی نخواهد شد.

«پکیج آموزشی نجاری ايپکا» که محصول شرکت ایپکا می باشد، با فراهم کردن ابزار های حرفه ای نجاری  در یک بسته آموزشی برای سنین کودک و نوجوان این امکان را فراهم کرده تا بدون خطر و با آسودگی به یادگیری نجاری بپردازند.

پکیج آموزشی نجاری ايپکا
پکیج آموزشی نجاری ايپکا

ویژگی های پکیج آموزشی نجاری ايپکا

 

مناسب سازی برای کودکان

«پکیج آموزشی نجاری ايپکا» یک بسته کامل است و شامل ابزار های مختلفی از نجاری میشود که در تهیه و طراحی آنها شرایط سنی کودک به خوبی در نظر گرفته شده و تمامی وسایل ها و ابزار آلات بی خطر می باشند و با استفاده از طراحی خاص تیغه اره، احتمال خطر و برش دست به حد اقل رسیده است.

کارایی بالا و متفاوت

نکته قابل توجه این دستگاه قابل حمل بودن آن است و  البته برای 4 کارایی متفاوت طراحی شده که میتوانید به چهارحالت اره کاری، سوراخ کاری، سنباده زنی و خراطی از آن استفاده نمایید.

کودک شما می تواند با این دستگاه کاردستی های سه بعدی چوبی بسازید و  همینطور جهت معرق کاری از ان بهره ببرد.

 

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا